Friday 4 November 2016

Masalah Kulit Selesai Dengan Set Kecantikan Shaklee

Assamualaikum awesome people.

Saya ada benda baik nak share, tengok tajuk pasti semua pun dah tau. tapi macam mana ye?



Actually bila saya dah consistent amalkan selama sebulan. Banyak perubahan yang berlaku pada saya.

Haaa apa yang jadi tu?

1) Liang pori muka semakin mengecil
2) White head & black head dah berkurang dengan jayanya
3) Jeragat memudar
4) Jerawat cepat kecut
5) Sunburn pada kaki hampir hilang
6) Tompokan hitam pada tangan kesan percikan minyak panas hilang

Yes, semua di atas adalah #shakleeeffects pada diri saya. Sekarang suka sangat megadap cermin nak belek muka. Hihi

So, macam mana nak dapat kesan tu ye. Caranya dengan amalkan pengambilan ESP & Vita C Plus.

Kebaikan ESP antaranya :-

- Memudarkan parut jerawat
- Mengawal pertumbuhan jerawat
- Kulit menjadi lebih anjal dan gebu
- Kulit menjadi anjal dan gebu
- Mengandungi protein lengkap

Kebaikan Vita C Plus antaranya : -

- Mengurangkan kesan SUNBURN
- Menjadikan kulit lebih gebu
- Melembapkan kulit dar dalam
- Mengurangkan minyak dekat muka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi
- Tona kulit menjadi lebih sekata

Untuk pertanyaan lanjut dan order boleh contact saya seperti details di bawah.

Health is wealth
Rosma Azyyati
012-9513802
Your trusted SID

2 comments: